Jag är sååå glad!

Imorse ringde mobilen 9.05. Då hade jag precis somnat om efter att Markus hade åkt till jobbet.
Jag var lagom depp när han åkte, för jag gillar verkligen inte måndagar!

Men idag är nog mitt livs bästa måndag!!
Det var nämligen Elisabeth från Strandgården på Ellös som ringde!
Hon frågade om jag ville ha tjänsten hos dem!
Var där på anställningsintervju förra tisdagen, och då sa dem att de skulle höra av sig innan veckan är slut ifall jag blir aktuell för tjänsten. Men det gjorde hon inte, så därför trodde jag att jag inte skulle få tjänsten.
Men ack så fel jag hade!!

Jag börjar alltså på onsdag!
Kan inte beskriva hur lycklig jag är.
Och det här är inget vikariat, utan det är en fast tjänst!! Har aldrig haft det. Så det känns bara überbra!

Mitt liv är verkligen på topp just nu. Jag har en fast tjänst, ska gifta mig med världens underbaraste kille om mindre än 7 veckor. Och vi ska ev köpa hus!!! Kan det bli bättre???

Förresten var hemligheten som jag skrev om i förra inlägget just det där med husköpet!!
Ni kan gå in på
www.postchaffisen.blogg.se där finns det en länk till huset!

Hoppas alla får en lika überbra dag idag som jag! 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Grattis! vad roligt! det är ju helt perfekt! =)

2008-09-22 @ 11:18:52
Postat av: Anonym

GRattis!!!! Kramar /Mickan

2008-09-22 @ 13:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback