Idag är det 50 dagar kvar!!

Och imorgon är det bara 7 veckor. Tiden bara springer iväg!
Nästa vecka ska jag börja med akupunktur mot min migrän. Hoppas att det kommer hjälpa mig.

Jag har ju varit på två anställningsintervjuer, och inte fått någon av tjänsterna :(
Har ringt Resursteamet på Kommunen nu. De har hand om alla tim. vikarier. Så jag hoppas att jag får börja där så småningom.

Annars händer det mycket spännande i mitt liv just nu. Kommer blogga om detta lite längre fram i tiden.
Så håll ut!!! Lite hemlisar måste man få ha!

Planerna för helgen är följande:

Fredag: M börjar jobba kl. 22.00. Jag ska troligtvis ha en mysig hemmakväll. Kanske fixa med lite gästpresentationer och annat bröllopspyssel!
Lördag: På lördag är det energidag här i stan. Så vi hade tänkt gå ner på stan och kika lite vad de har för aktiviteter på torget. Sen kommer min bror Alexander till stan. Han fyllde 18 igår! Hipp hipp hurra! Så vi ska fira han lite och gå och bowla. Senare på kvällen blit det  filmkväll med mina bröder och Annabelle. Markus börjar jobba kl.18, så vi får klara oss utan han.
Söndag: Blir nog kyrkan på morgonen och efter det kommer vi troligtvis åka till Bäckefors och bada i varmvattenbassängen där.

Så det var våra planer för helgen!
Nästa helg blir det trolgtvis att åka till Jönkan!! Längesedan vi var där, så det ska bli skoj!

Jag önskar er alla en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback