54 dagar kvar!!

Hmm. Vet inte vad jag ska blogga om egentligen. Men sitter hemma och har tråkigt, så jag tänkte att jag iallafall kunde få till ett litet inlägg.
I lördags var Markus, Emelie, Jocke och jag på Harrys och åt supergod mat.
Var inte nått vidare drag där, så vi drog rätt tidigt och åkte ut till Thomas och Marie.
Igår var vi på husvisning. Vi hade med oss Josse och Henric. EFferåt åkte vi upp till mina föräldrar och fotade lite.
Sen tog vi en fika vid sjön. Det var riktigt skönt.
Senare på kvällen var vi hembjudna på mat till Josse och Henric.
Dem ställde även lite frågor till oss.
Nu är det verkligen inte långt kvar alls. Mindre än 8 veckor!!

Idag ska jag på anställningsintervju som personlig assistent i Trollhättan.  Är lite nervös inför det.

Nu ska jag göra mig iordning, och leta upp mina betyg.

Kram på er allihopa.
Och massa pussar till min blivande man! I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback