Varför??

Ja det undrar jag. Varför råkar vissa människor ut för fler tråkiga saker än andra?

Nu har det nämligen hänt igen.

Jag fick vara med om en tråkig sak i måndags. Det är rätt så känsligt, så vill inte berätta vad det var.
Mår fortfarande dålig över det och jag kommer få leva med ärret.

Men borde inte jag få känna lycka nån gång? Lycka som håller i sig flera månader??

Visst jag är jättelycklig över att jag har Markus. Över att vi ska gifta oss. Han är det bästa i mitt liv och jag är otroligt tacksam för att ja får ha en så underbar kille i mitt liv som kommer bli min man.

Men ändå drabbas jag av motgångar hela tiden. Jag är så trött på det. Och den här gången var det inte bara jag som blev drabbat. Även Markus drabbades hårt av denna motgång.

Varför är livet så orättvist???

Kommentarer
Postat av: josefine

det är faktiskt sjukt orättvist. nu får det vara slut med det! det har jag bestämt!

2008-10-04 @ 09:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback