Möhippa

I lördags var det då dax för möhippa.
Jag vaknade redan på morgonen med feber. Och var jättetrött.
Så när Markus och jag gick till Bankomaten i stan, var jag hur trött som helst och orkade knappt gå.
Vi hade tänkt ta ut pengar och sedan gå till SecondHand.
Men när vi var på väg från bankomaten till Second Hand, kidnappade dem oss.
Då visste vi att de skulle kidnappa oss, eftersom vi såg hela klungan stå vid Chaplin när vi gick över vägen vid Willys.
En liten miss av er =).

Killarna åkte iväg, och vi tjejer begav oss till SecondHand för att köpa kläder till mig.

Kläderna jag fick ha på mig var rätt okej.

Efter det bar det av till Torp köpcentrum.
Där fick jag köpa en läkarväska på leksaksaffären och sedan göra hälsoundersökningar på folk.
Jag förstår verkligen inte varför inte folk ville ha min superspruta mot förkylning.
Nästa uppdrag var att samla råd till ett lyckligt äktenskap. Fick en del bra råd. Många svarade dock också att jag inte skulle gifta mig. =(
Sedan fick jag sätta mig i en kundvagn och så fick jag en inköpslista. Jag skulle ta hjälp av andra kunder i butiken att ta mig fram.
Det var inte många som ville hjälpa till, men jag lyckades till slut få tag på alla varor.

Efter det åkte vi hem till Josefine för att umgås och äta lunch.
Då var jag jättetrött och somnade nästan ståendes.

Vid fyratiden åkte vi till Agnebergshallen. Vi var i spegelsalen och dansade. Det var rätt skoj. Tyvärr orkade jag inte så mycket pga febern.

Efter det åkte jag hem för att vila upp mig lite.

Sen bar det av till Trollhättan och Buddys där killarna väntade på oss. Där åt vi god mat och bowlade.
Bowlingen gick jättebra och det var inte alls fel på banorna eller klotorna som Markus påstår i sin blogg.
Jag vann över honom. =)

Mådde bra hela kvällen. Och hade skitskoj.
Bowlingen var en perfekt avslutning på dagen.

Efter bowlingen åkte några hem till Thomas och Marie för lite te och en mysig pratstund.

Vi var hemma vid ettiden. Vi stupade båda i säng och sov gott hela natten.

Jag vill tacka alla er som deltog i möhippan. Trots omständigheterna är ja mycket nöjd med dagen.

Så ett JÄTTESTORT tack till er alla!!!

Bjuder på en bild nedan...


Kommentarer
Postat av: Markus Mattsson

SEXY BABE!!

Postat av: josefine

jag hade också skoj =)

du är verkligen snygg!

2008-10-06 @ 12:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback