26 dagar kvar!

I helgen var vi i Göteborg med Josse och Henric.
Där hittade jag äntligen det jag ska ha på mig under brudklänningen. Är nöjd med inköpet. Men dyrt var det.
I veckan som varit har jag bokat tid för provuppsättning.
Imorgon ska jag till skräddaren igen och se om klänningen passar. Hoppas hon har klar den då, så jag kan bestämma vilken underkjol jag ska ha.
Vi har även bokat tid med Kantorn för att gå igenom vigselprogrammet.
Markus har köpt fina svarta strumpor till bröllopet.
Igår var vi på Gudstjänst i Lane-Ryrs kyrka. Pratade lite med vaktmästaren efter Gudstjänsten. Så nu vet vi vad det finns för ljudbord och hur många mickar vi kan ha.
Har även redd ut en del andra detaljer som gäller vigseln.
Nu ska vi bara bestämma tid för "prov" vigseln och sedan är allt som rör vigseln klart.
Vigselprogramet är också klart förutom att Kantorn måste godkänna det och vi måste bestämma oss för vilken utgångsmusik vi vill ha.
Har även bestämt när vi ska ha möte med serveringspersonal.
I veckan ska jag kolla med våran tolk om hon har bokat sina billjetter, fixa sovplatser till serveringspersonalen, göra klart gästpresentationerna och skriva namn på alla bordsplaceringskort.
Bordsplaceringen är klar till 99.9%. Nu gäller det bara att vi får in alla bord så som vi vill ha dem. Men det är inget vi kan testa förrän några dagar innan bröllopet.
Ska även försöka sy fast en hake på min fina pälscape(fusk) så jag slipper hålla i den.

Som ni ser är det mycket smådetaljer som ska fixas nu.
Men jag känner mig ändå ganska lugn.
Emellanåt kan jag bli riktig nervös, men det hör ju till.
Och jag längtar verkligen.

Nu ska jag läsa dagens post och göra iordning maten som jag ska ha med till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback