23 dagar kvar!!

Budgivningen på huset har nu kommit igång. Just nu har vi inte högsta budet =(.
Vi får kontakta banken innan vi lägger nått nytt bud.

Klänningen har ändrat så pass mycket att jag äntligen kan ha den på mig.
Igår var vi och köpte kaffeservetter till bröllopet och kollade så att Markus inte tappar sina byxor som han ska hyra.
Han hade minskat ytterligare några centimeter runt midjan.

Idag är min enda lediga dag den här veckan. Och jag tänkte sova ut, för att bli av med mina migränkänningar och för att ladda inför jobbhelgen. Men kl 8 plingar det på dörren. Då är det våran vaktmästare som ska fixa våran kran på handfatet.
Så det var ju bara att gå upp. Var lika bra eftersom vi ändå har tvättid nu på morgonen.
Men nu ligger de första två maskinerna i och jag har nästan vaknat =).
Ska nog brygga mig en god kopp kaffe och bara njuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback